טפטים

פרקטים עץ גושני

בחירה איכותית בפרקטים היא בחירה עם השפעה גדולה מאוד על חיי הבית שלנו

כשאנחנו רוצים לבחור פתרונות ריצוף עבור הבית שלנו, אנחנו רוצים לבחור את הטוב ביותר עבורנו לאורך זמן. אנחנו רוצים למצוא את האיזון בין ריצוף שייתן לנו תחושה ביתית ואיכותית, שבה נעים להיכנס לבית שלנו בכל יום מחדש, ובין ריצוף עמיד וחזק שיאפשר לנו להתנהל בבית שלנו באופן חופשי ומשוחרר מבלי לחשוב על שחיקת הריצוף שלנו בכל רגע ורגע. בהקשר זה, רבים מאתנו רוצים לבחור בפרקטים עבור הבית שלנו – האפקט האיכותי של פרקטים הוא אפקט שמשפיע על הבית שלנו מבחינת תחושה ומבחינה ויזואלית בצורה ניכרת. עם זאת, לרבים גם יש השגות לגבי פרקטים בכל הנוגע לאיכות ולעמידות לאורך זמן, ובהקשר זה חשוב מאוד להבין כי כיום ישנם פתרונות פרקט איכותיים שמאפשרים לכם לשלב בין האפקט הוויזואלי האיכותי לבין עמידות לאורך זמן. אחד הפתרונות הללו הוא פרקטים עץ גושני.

על האפשרות של פרקט מעץ גושני, ועל יתרונות העץ הגושני בריצוף הבית שלכם

• מה זה בדיוק עץ גושני? פרקטים עץ גושני הם קודם כל ולפני כל דבר אחר פרקטים איכותיים מעץ טבעי. קורות העץ הגושני הן למעשה פרקטים המורכבים מלוחות עץ טבעיים ומובחרים שלא עוברים תהליכים של עיבוד תעשייתי, ונשארים בצורתם האיכותית והטבעית במידה רבה ככל האפשר, תוך התאמתם לריצוף הבית שלנו וכל חדר בנפרד. התהליכים שכן עוברים על פרקט העץ הגושני הם תהליכים של ייבוש, גימור וציפוי שמספקים להם את העמידות הנחוצה להם בפני שחיקה, רטיבות וכדומה – תוך שמירה על איכות העץ, יוקרת העץ והייחודיות שלו לאורך זמן.
• על האפשרויות האיכותיות של אולימפיה – כאשר אתם מחפשים פרקטים עץ גושני, אתם רוצים להבטיח את הטוב ביותר בתהליך איכותי עבור הבית שלכם. האפשרויות שאנחנו מציעים לכם באולימפיה הן אפשרויות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר, של עץ גושני שמתאים במדויק לצרכים שלכם, הן מבחינה וויזואלית והן מבחינה איכותית. בקטלוג שלנו ועם הפרקטים שלנו אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הפרקט המתאים ביותר לכל חדר וחדר בבית שלכם, וכמובן שאת התהליך האיכותי של בחירת הפרקט נשלים לכם דרך שירות איכותי של התקנה ברמה הגבוהה ביותר.

פרקט העץ הגושני שמגיע אליכם דרך אולימפיה הוא האיכותי ביותר בשוק, מהמכירה ועד ההתקנה

התקנה של פרקטים עץ גושני היא לא עניין של מה בכך, ומשום שמדובר בקורות של פרקט עבה ואיכותי מעץ טבעי, יש צורך בעבודה יסודית בחדר בכדי להבטיח את האיכות הגבוהה ביותר של התקנה לאורך זמן – שתתאים לאיכות הגבוהה של הפרקטים בהם בחרתם בקפידה. דרך השירות של אולימפיה אתם יכולים להבטיח את הבחירה האיכותית ביותר בפרקט – ואת ההתקנה האיכותית ביותר עם צוותים איכותיים ואורגניים של מתקינים מקצועיים ואדיבים.

צור קשר עם אולימפיה השאר פרטיך ונציג מטעמינו יחזור אליך תוך 24 שעות

Please leave this field empty.

נשמח לעמוד לרשותכם בביצוע פרוייקטים, בכל רחבי הארץ.
חנות הדגל - תצוגה והזמנות: רח' ישעיהו 3, ירושלים, טל': 02-5384788, 02-5383895, א'-ה' 10:00-19:00 ו' 10:00-13:00 פקס: 02-5372299
מחסן שיווק ארצי: רח' היצירה 27, א. התעשייה עטרות, ירושלים, טל': 02-6564004 , 02-5836060, א'-ה' 10:00-17:00 ו' 10:00-13:00 פקס: 02-5850022

שתפו לחברים
צור קשר
×