פרקטים עץ טבעי

כשאנחנו בוחרים פרקט, אנחנו צריכים לחשוב מה ישפר את חווית הבית במידה הרבה ביותר

בתור התחלה, עלינו לנסות ולהבין מדוע בכלל כמות גדולה כל כך של אנשים, מאז ומעולם, בוחרים בפתרונות של פרקט עבור הבית שלהם. ובכן, לריצוף הפרקט יתרונות איכותיים בולטים למדי בתור פתרון ריצוף לבית – מדובר, לכל הדעות, בפתרון הריצוף האיכותי ביותר מבחינה תחושתית ולמרבית הדעות גם מבחינה ויזואלית, שבחירה בו היא בחירה בחיי בית עשירים ואסתטיים יותר לאורך זמן. עם זאת, כאשר אנחנו בוחרים פרקט יש לנו לא מעט אפשרויות, הן מבחינה עיצובית והן מבחינת סוג הפרקט עצמו, ואנחנו צריכים לבחור באפשרות האיכותית ביותר שזמינה לנו ותתאים לבית שלנו. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שאם כבר הלכתם על פרקט, אתם לא צריכים להתפשר על פחות מהטוב ביותר – וזה הזמן לבחון אפשרויות איכותיות של פרקטים עץ טבעי עבור הבית שלכם.

בסופו של דבר, לאורך זמן אין פתרון טבעי ואיכותי יותר מפרקט העץ הטבעי

• אפקט העץ הטבעי – בסופו של דבר, מה הפך את הפרקטים למשטח איכותי ופופולארי כל כך? התחושה והמראה של העץ. בהקשר זה, את התוצאות האיכותיות ביותר הן מבחינה תחושתית והן מבחינה ויזואלית, בכל הנוגע לריצוף עץ של פרקטים, נקבל דרך פרקטים עץ טבעי. לעץ הטבעי יש אפקט שקשה להתחרות איתו בכל מה שנוגע להשפעה על איכות החיים היום יומית שלנו ועל עיצוב הבית שלנו, וכאשר אנחנו משקיעים בפרקט עץ טבעי ברמה גבוהה אנחנו מפיקים מכך תועלת מדהימה לבית לאורך זמן. עם זאת, עבור רבים ישנו חשש בכל מה שנוגע לפרקט עץ טבעי – שכן הסטיגמה שנקשרה אליו בצדק במשך שנים הייתה של פרקט לא עמיד שנשחק במהירות ושלא יכול לבוא במגע עם מים ועם שינויי טמפרטורה. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שהמצב הזה השתנה.
• הפרקטים של Berlink – פרקטים עץ טבעי של חברת הפרקטים האיכותית Berlink הם פרקטים ברמה הגבוהה ביותר, עשויים מעץ טבעי ומשולבים בחומרים נוגדי שחיקה שהופכים אותם לעמידים יותר בפני רטיבות, עם חסינות אש מוגברת ועם עמידות בפני שחיקה פיזית לאורך זמן. כך, למעשה עם פתרונות הפרקט האיכותיים של Berlink, שמשווקים לכם דרך השירות האיכותי של אולימפיה, אתם יכולים לקבל את הטוב ביותר עבור הבית שלכם לאורך זמן.

א.א.א. אולימפיה מציעים לכם את פתרונות העץ הטבעי האיכותיים ביותר מבית Berlink

פתרונות פרקטים עץ טבעי של א.א.א. אולימפיה הם פתרונות איכותיים מבית היוצר הפולני של Berlink, שנותן לכם את הטוב ביותר ואת העמיד ביותר בתחום הפרקטים הטבעיים לאורך זמן. עם זאת, את הפרקטים האיכותיים צריך להשלים עם שירות איכותי – ואנחנו מציעים לכם את השירות האיכותי והמקיף ביותר מבחירת הפרקט והתאמתו לבית שלכם ועד להתקנה האיכותית שלו בבית שלכם.

צור קשר עם אולימפיה השאר פרטיך ונציג מטעמינו יחזור אליך תוך 24 שעות

Please leave this field empty.

נשמח לעמוד לרשותכם בביצוע פרוייקטים, בכל רחבי הארץ.
חנות הדגל - תצוגה והזמנות: רח' ישעיהו 3, ירושלים, טל': 02-5384788, 02-5383895, א'-ה' 10:00-19:00 ו' 10:00-13:00 פקס: 02-5372299
מחסן שיווק ארצי: רח' היצירה 27, א. התעשייה עטרות, ירושלים, טל': 02-6564004 , 02-5836060, א'-ה' 10:00-17:00 ו' 10:00-13:00 פקס: 02-5850022

שתפו לחברים
צור קשר
×